
Smart aging razem z Maxcom
Influencerzy z Silver Models wzięli udział w kampanii dla Maxcom – producenta urządzeń telekomunikacyjnych, m.in. telefonów komórkowych, smartfonów, smartwatchów i smartbandów. Kluczem do wyboru osób, które wystąpią w kampanii, był ich zdrowy i świadomy styl życia. Cała zaproszona do współpracy trójka żyje w duchu smart aging – Beata, Jagoda i Wojtek od lat są aktywni fizycznie, odżywiają się racjonalnie i monitorują swoje parametry życiowe.
Liczne badania udowodniły, że aktywność fizyczna ma bardzo korzystny wpływ na ciało i psychikę: obniża wiek biologiczny i odmładza mentalnie. Ultramaratonka, 54-letnia Beata Brzezowska, adeptka tai chi, 65-letnia Jagoda Sieradzan, i uprawiający fitness sylwetkowy 62-letni Wojtek Husakiewicz pokazują, że wiek to tylko liczba, a nad chorobami można zapanować dzięki właściwym nawykom.
Uwolnieni od metryki
O tym, jak dbają o zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie opowiedzieli Oli Laudańskiej, redaktor naczelnej portalu www.wolniodmetryki.pl. Artykuł jej autorstwa pt. „Ruch, dieta i parametry życiowe pod kontrolą, czyli przepis na zdrowie i wolność od metryki” był elementem kampanii dla Maxcom.
Jednak najważniejszą częścią projektu była sesja zdjęciowa. Fotograf Bartek Efenberg uchwycił bohaterów w ich naturalnym otoczeniu, oddając ich energię, entuzjazm i witalność. Oraz oczywiście atrakcyjny wygląd smartwatchów.
Kampanię zrealizował Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu Silver Models.