Inglot, Netflix i… srebrna Królowa!

„Każdy może czuć się Królową” to hasło promujące limitowaną kolekcję lakierów marki Inglot inspirowaną polskim serialem na platformie streamingowej Netflix o tytule „Królowa” (ang. „Queen”). Na planie zdjęciowym kampanii nagłaśniającej kooperację dwóch znanych marek jak królowa mogła poczuć się Wanda Romanowska – silver modelka Silver Models.

Serial „Królowa” z Andrzejem Sewerynem w roli Sylwestra – renomowanego krawca i drag queen w jednej osobie – nie zostawia widzów obojętnymi. Mówi o szukaniu własnej tożsamości, wyrażaniu siebie i byciu sobą. Historia eleganckiego starszego pana, który na scenie staje się ekspresyjną Lorettą, zainspirowała stworzenie kapsułowej limitowanej kolekcji lakierów do paznokci z wegańskiej linii Natural Origin. Wszak malowanie paznokci to jeden ze sposobów podkreślania swojego stylu!

Marka Inglot proponuje, żeby robić to używając jej 4 nowych kolorów: zalotnego fuksjowego różu Loretta’s Pink, czarnego jak śląski węgiel Silesian Coal, przywodzącego na myśl paryskie makaroniki Parisian Macaroon i nawiązującego do zawodu głównego bohatera Linen Suit.

Lakiery Inglot z serii „Królowa” w iście królewskim stylu zaprezentowała Wanda Romanowska, której pierwszą zrealizowaną kampanią była sesja dla marki C&A organizowana przez nas jesienią. Towarzyszyły jej między innymi drag queens: Adelon oraz Himera, które również wystąpiły w serialu, oraz modelka Ita Litwiniec.

Za produkcję kampanii odpowiada Papaya Films, autorką zdjęć jest Zuza Krajewska, makijaże wykonała Kasia Biały, a fryzury Joanna Imroth.

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe