„Gdy jesteś sobą, możesz wszystko”

„Gdy jesteś sobą, możesz wszystko” to hasło spotu wizerunkowego, który TVN wyprodukował z okazji 25-lecia stacji. W klipie, obok gwiazd stacji, wystąpiły też nieznane szerzej, ale charyzmatyczne osoby. Wśród nich znalazła się Wanda Romanowska z Silver Models.

Spot TVN podkreśla wartość najważniejszą dla stacji: autentyczność. Dynamiczne wideo pokazuje prawdziwe pasje bohaterów. Oni sami mieli zaś duży wpływ na scenariusz i wypowiadane kwestie – właśnie dlatego, żeby wybrzmiała ich autentyczność.

W przypadku Wandy są to dwa słowa: „Jestem odważna” – wypowiedziane z mocą prosto do kamery.

Wszyscy wiemy, jak cenną cnotą jest odwaga, czym jest i jak ogromną ma moc sprawczą, nie będę zatem odwagi definiować. Powiem tylko, że moja odwaga przejawiająca się umiejętnością radzenia sobie ze strachem, z lękami, z przeciwnościami losu, gotowością do zmiany, trzymaniem się mojej własnej ścieżki życiowej, moich własnych przekonań i wartości, które nierozerwalnie związane są z miłością, prawdą, uczciwością, godnością, niezależnością czyni moje życie pełnym i bogatym, wolnym od wyrzutów sumienia. Ja odwagę praktykuję każdego dnia, bo to jest cnota, nad którą trzeba pracować, cnota, którą trzeba formować, zmieniać jej kształt – bo zmieniają się okoliczności zewnętrzne i wewnętrzne. Trzon jest zawsze ten sam i opiera się na przekonaniu – dam radę, kocham wyzwania, postępuję właściwie – pisze silver modelka w publikacji na profilu na Instagramie.

Epizod z udziałem Wandy pojawia się po słowach: „Wiek to tylko liczba”. Razem daje to mocny przekaz, że wiek nie ogranicza. Nie wygasza otwartości, ciekawości i chęci zdobywania świata. Często wręcz przeciwnie, o czym świadczą historie wszystkich wspaniałych late bloomerów – osób, które rozkwitły w późnym wieku.

Wanda jest jedną z nich. Ma odwagę spełniać swoje marzenia, żyć na własnych zasadach i nie słuchać głosów, że na coś może być kiedyś za późno w jej życiu. I pięknie zamanifestowała to w nagraniu.

Brawo dla TVN za wpisywanie się w nowoczesne, świadomie podejście do osób starszych w komunikacji!

Za produkcję spotu odpowiadała zespół w składzie:

  • Reżyseria: Robert Krawczyk
  • Creative Director: Robert Przyszlak
  • Art Director: Olga Rutkowiak
  • Pomysł: Mateusz Gruca
  • Copywriter: Mateusz Gruca
  • Scenariusz: Robert Krawczyk, Olga Rutkowiak
  • Zdjęcia: Mateusz Skalski
  • Scenografia: Aleksandra Żurawska
  • Kostiumy: Małgorzata Bednarek-Chumakou
  • Światło: Marcin „Mariolka” Samojluk, Michał „Larry” Kruk, Maciej Gamdzyk
  • Montaż: Robert Krawczyk
  • Realizacja dźwięku: Mateusz Andrzejewski, Tomasz Kempa, Daniel Rogalski
  • Postprodukcja dźwięku: Zgrywa Studio Muzyka: U2 „Sweetest Thing”
  • Konsultacje muzyczne: Sirens
  • Korekcja barwna: Piotr Putko (Color Engine)
  • Online/Compositing: Łukasz Zyskowski (Zpost)
  • Storyboard: Daniel Chmielewski
  • Kierownictwo produkcji: Ewa Pszczołowska, Monika Kozioł
  • Producent wykonawczy: Magdalena Pazio
  • Producent: Robert Przyszlak
  • Produkcja: Dział Autopromocji TVN

Udział wzięli m.in.: Magdalena Gessler, Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki, Joanna Krupa, Marcin Prokop, Dorota Szelągowska, Michel Moran, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Katarzyna Sokołowska oraz Jacek Iwaszko (Milionerzy), Helena Kłobucka (Masterchef Junior), Julia Sobczyńska, Mariusz Jakubowski, Bartosz Kloch (Top Model), Jagoda Piec i pies Stefan, Krystian Herba, Kamil Kobędzowski, Oskar Podolski (Mam Talent) i Grzegorz Zawierucha (Masterchef)

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe