Silver? Pasuje do reklamy IKEA!

To był ciekawy brief*: producenci reklamy poszukiwali zadbanych i nowoczesnych ludzi w wieku 55-60 lat. Eleganckich, ale nie pretensjonalnych czy nadętych. Z dystansem do siebie i darem łączenia innych ludzi. Zaproszeni do udziału w reklamie silver modele mieli podchodzić do życia z luzem i humorem, bo – po prostu – znają swoją wartość. Tak, jak zna ją IKEA, dla której miała powstać reklama.

Szwedzki producent mebli dotąd kojarzył się z designem dla młodych ludzi i młodych rodzin. Wreszcie w komunikacji pokazuje, że jest też dla tych starszych. A agencja Silver Models przyłożyła do tego swoją rękę! A nawet dwie ręce – należące do naszego silver modela Radosława Olejniczaka, który wystąpił w reklamie IKEA zatytułowanej IKEA? Nie uwierzysz, jak pasuje!. To był debiut Radka, który do świata silver modelingu postanowił wejść niemal dosłownie chwilę przed tym castingiem. Gratulujemy! To bardzo obiecujący początek kariery.  Dwie wersje klipu można obejrzeć tutaj:

A Wy lubicie urządzać się w IKEA? Kupować tam meble, akcesoria i dodatki? Kultowa marka zapewnia, że pasują one również do Twojego wnętrza: http://ikea.pl/spotkania

*Brief – jasno sformułowany komunikat, przy pomocy którego przekazuje się odbiorcy swoje zlecenie i oczekiwania wobec niego.

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe