
Pozwolisz sobie podejść bliżej?
Nowa kampania wizerunkowa marki kosmetycznej Polemika zatytułowana „Bliżej” nie polemizuje z nowoczesnymi trendami w marketingu. Powstała w zgodzie z nimi i jest blisko ideału. My, widząc w niej silver modelkę, Wandę Romanowską, stwierdzamy wręcz, że jest ideału najbliżej. Także dzięki przepięknej sesji zdjęciowej.
Polemika to marka kosmetyków, które w składzie mają zieloną herbatę. Firma stawia na maksymalne wykorzystanie możliwości płynących ze składników roślinnych. Jej filozofia to mądra i świadoma pielęgnacja oparta na naturalnych mikro- i makroelementach, witaminach oraz olejach. Polemika to marką z misją – zaprasza do rozmowy, wymianę myśli i zachęca do nieustannego wsłuchiwania się we własne potrzeby.
W nowej kampanii inspiruje, by być bliżej siebie, być dobrą dla siebie. I by stać blisko swoich wartości. Jak piszą pomysłodawczynie nowej kampanii wizerunkowej: Wyłamanie się ze schematu nie jest proste. Trzeba znaleźć w sobie odwagę, by pójść własną ścieżką. Powiedzieć „to nie jest moje”.
W tym przekazie zaproszona do bycia jedną z twarzy kampanii Wanda Romanowska jest bardzo autentyczna. Na pytanie, czego jej potrzeba do szczęścia, odpowiada: Mało rzeczy i dużo miłości – tej, którą mam w sobie i tej, która przychodzi z zewnątrz. Jeżeli masz w sobie miłość nie potrzebujesz diamentów, bo i tak promieniejesz najjaśniejszym blaskiem.
To dodatkowy argument za tym, żeby stwierdzić, że kampania jest najbliżej ideału – osoba będąca jej twarzą naprawdę żyje w zgodzie z wartościami wyznawanymi przez markę. Wszystko jest spójne i szczere. I po prostu piękne. Sami zobaczcie.









- Marka: Polemika @polemika_kosmetyki
- Foto: Karolina Apanasewicz @karolina_apanasewicz
- Makeup: Patrycja Bienias @makeup_patrol
- Modelki: Wanda Romanowska @bearomanov_silver_blaze, Agnieszka Leśniak @lesniak.agnieszka, Jadzia Kuzaka @jadzia_kuzaka, Kasia Tręda @kahulaa
Więcej informacji o kampanii „Bliżej” marki Polemika: https://polemika.com.pl/blizej-nowa-kampania-wizerunkowa/