SUPER-PHARM mówi: Jesteście SUPER!

Pierwsza kampania wizerunkowa w historii sieci drogerii SUPER-PHARM wystartowała pod hasłem „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.”. Komunikacja ma na celu utrwalenie pozycjonowania marki jako miejsca, w którym wszyscy mogą poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć coś dla siebie – niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia czy preferencji zakupowych. Reprezentantką Generacji Silver w komunikacji została nasza silver modelka, Wanda Romanowska.

W spotach, które powstały na potrzebę kampanii, można zobaczyć osoby reprezentujące szerokie grono klientów marki. Różnorodni bohaterowie mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu. Całość łączy cover słynnego utworu „I love rock’n’roll” i właśnie przy tej piosence Wanda Romanowska razem z koleżankami występuje w imprezowej aranżacji.

Hołd marki dla różnorodności

– Dotychczas nasza komunikacja marketingowa opierała się głównie na promocjach cenowych. Czuliśmy, że choć jest to ważne, nie odzwierciedla jednak naszych wartości, kultury organizacyjnej, czy postawy – tego w co wierzymy jako SUPER-PHARM i kim chcemy być dla naszych klientów i pracowników – komentuje Magdalena Albińska, dyrektorka marketingu SUPER-PHARM.

Wanda Romanowska w spocie wizerunkowym kampanii „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” marki SUPER-PHARM.

U jak Uroda i Uważność

Wandę Romanowską można zobaczyć również w oficjalnym key visualu kampanii prezentowanym m.in. w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Katowicach. Wandę można zobaczyć razem z literą „U”.

Wanda Romanowska w oficjalnym key visual kampanii wizerunkowej „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” marki SUPER-PHARM.

– To bardzo fortunna dla mnie litera, bo daje początek takim pojęciom jak Uroda, gdzie szczególną troskę przejawiam o urodę życia. Dbam, by było ciekawe, radosne, kolorowe, pełne miłości, pełne refleksji i dobrych myśli, bez względu na wszystko, bez względu na kolej rzeczy i różne niefortunne przypadki. Nie znaczy to, że stronię od smutku, złości, dezaprobaty czy niezadowolenia, ale całość, pełnia to przecież zbiór równoważących się przeciwieństw. Uważność, to kolejne pojęcie, określające moje działania zmierzające do pełnego przeżywania chwili, do bycia świadomą moich myśli, uczuć, doznań cielesnych i otaczającego świata. Te dwa pojęcia są ze sobą zbieżne – uważność pozwala żyć urodziwie, a skupianie się na urodziwych aspektach życia pozwala być świadomym siebie i otoczenia. – dodaje Wanda.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo. Zakup mediów tradycyjnych powierzono Agencji Wavemarker, a mediów digitalowych Agencji MasterMind.

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe