
Jola, Wanda i Radek dla C&A
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii z udziałem osób z generacji silver marka C&A zdecydowała się na kontynuację działań komunikacyjnych dla tego segmentu we współpracy z Silver Models. Do kampanii zaproszono trójkę dojrzałych osób, które są głosem swojego pokolenia.
Tym razem w działaniach dla marki C&A wzięli udział: Wanda Romanowska (która wystąpiła również w poprzedniej odsłonie), Jolanta Kopeć oraz Radosław Olejniczak. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek, a materiałów wideo – Sebastian Kaflak. Za sesję od strony agencji odpowiada Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu Silver Models.

W tym roku mocniej wybrzmiały postawy życiowe silversów – w publikacjach będących elementem kampanii podjęli ważne dla siebie tematy. Wanda, emerytowana pielęgniarka, której kariera silver modelki w ostatnim roku bardzo przyspieszyła, podzieliła się ze swoimi followersami przemyśleniami o dojrzałości i jej zaletach, o przyjaźni z kobietami, relacjach z mężczyznami i byciu singielką. Jeden post na instagramowym profilu @bearomanov_silver_blaze 64-latka poświęciła swoim wyborom modowym.

Jolanta, aktywna zawodowo urzędniczka wysokiego szczebla i pisarka, autorka świetnie sprzedającej się książki „W dwa wieczory do siebie”, na profilu swojego bloga „Na emeryturze będę niegrzeczna” napisała o rozdźwięku między tym, jak ludzie dojrzali są postrzegani, a jacy naprawdę są. Post przybrał wręcz formę manifestu pokolenia. W pozostałych publikacjach 56-latka wspomina dawne czasy i zestawia je z teraźniejszością, która daje więcej możliwości. Pisze też o tym, czym dla niej jest dojrzałość i przyznaje, że z wiekiem stała się bezwstydnie pewna siebie.

Radosław na instagramowym profilu @labbourbon wyjaśnia, czym dla niego jest dojrzałość i dzieli się swoją receptą na życie – po prostu żyje po swojemu, spełniając się w wielu dziedzinach, doświadczając nowych rzeczy. „Bo najważniejsze jest to, by żyć, a nie tylko trwać czy wegetować” – podkreśla 58-latek.

W ramach prowadzonych działań, oprócz sesji fotograficznej stworzono materiały wideo, które można obejrzeć pod linkami:
Kampania, realizowania w mediach społecznościowych, jest przykładem nowoczesnego, inkluzywnego marketingu kierowanego do ludzi 50+, ale bardzo pozytywnie odbieranego też przed młodsze pokolenia. Wpisuje się w trend różnorodności, w którym nie ma miejsca na wykluczenia z jakiegokolwiek powodu i tym samym – nie ma też miejsca na ageizm. Link do artykułu na portalu Wysokie Obcasy: https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,161873,29212583,tsunami-srebrnej-generacji.html
