
Poczuliśmy zimowe ciepło z McDonald’s!
McDonald’s w kampanii Burgera Drwala zachęca do stworzenia „najprzytulniejszej zimy ever”. W jaki sposób? Tu główną rolę w komunikacji wizualnej odgrywają ogromne włóczki i obecnie najsławniejsza restauracja sieci w Ustroniu, która przeobraziła się w ogromny, kolorowy sweter. W nagraniach i w wielkim dzierganiu kampanii wzięła udział silver modelka, Nina Starkel.
Jesienno-zimowe kampanie McDonald’s promująca sezonowe pozycje – Burgery Drwala – co roku robią niezwykłe wrażenie i są głośno komentowane w mediach. Pojawienie się ulubionej kanapki w ofercie sieci restauracji jest co roku wyczekiwane przez rzeszę klientów, a w dniu premiery po zasmakowanie w zimowej kanapce ustawiają się długie kolejki.

Najprzytulniejsza zima ever
Tegoroczna kampania promująca zimową ofertę skoncentrowana jest na tych pozytywnych aspektach zimy, związanych z przytulnymi sweterkami i miłymi doznaniami. Dlatego też w spotach możemy zauważyć ogromne włóczki i zdumiewającą restaurację ubraną w kolorowy, miękki sweter. McDonald’s w Ustroniu wręcz stał się miejscową atrakcją odwiedzaną przez turystów.
To właśnie w tym miejscu powstały spoty reklamujące kampanię, a w nagraniach wzięła udział silver modelka, Nina Starkel, którą można zobaczyć na jednym z materiałów krążących po sieci. Nina pokazana jest jako jedna z kobiet, które biorą czynny udział w dzierganiu. Silver Modelka przyznaje, że pomysł i wykonanie poszczególnych elementów kampanii zrobiły na niej ogromne wrażenie, a praca na planie, mimo mrozów, należała do tych bardzo przyjemnych i serdecznych.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.