Lidia Klimczyk idzie do Biedronki

„Do Biedronki IDĘ” to hasło nowej kampanii wizerunkowej największej sieci handlowej w Polsce. Komunikacja, podkreślająca dostępność, różnorodność oferty i atrakcyjność cen, będzie jedną z kluczowych dla marki w najbliższych miesiącach. W nagraniu spotów promocyjnych wzięła udział silver modelka, Lidia Klimczyk.

Sieć sklepów Biedronka ruszyła z kampanią wizerunkową „Do Biedronki IDĘ”, która podkreśla mnogość powodów, dla których klienci wybierają właśnie ją na miejsce różnych zakupów. Szeroki asortyment, dostępność i atrakcyjność cen połączona z różnymi promocjami wpływają na to, że „każdy powód jest dobry, by iść do Biedronki”.

Chcemy być blisko naszych klientów, wszędzie tam, gdzie nas potrzebują, wsłuchiwać się w ich potrzeby i odpowiadać na nie, gwarantując bezpieczne zakupy każdego dnia. O tym jest właśnie nasza kampania „Do Biedronki IDĘ”. Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią „Do Biedronki IDĘ”. Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas – bo tu zrobię zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubię robić je najbardziej. Każdy powód jest dobry, by pójść do Biedronki – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka

Generacja Silver zauważona przez Biedronkę

Przyglądając się spotom, można odnieść całkiem spore wrażenie o przedstawieniu pełnego przekroju społeczeństwa. Reprezentacja dojrzałych osób we wszystkich materiałach jest dosyć znaczna, a dodatkowo podbita przez okazjonalną komunikację związaną z Dniami Babci i Dziadka.

W nagraniach dla sieci sklepów Biedronka wzięła udział silver modelka, Lidia Klimczyk, którą można zobaczyć w każdej z opublikowanych reklam. Zapytaliśmy się jej o wrażenia z planu i odbiór spotu ze swoim udziałem.

Lidia Klimczyk (Silver Models) w kampanii wizerunkowej „Do Biedronki IDĘ”.

Po makijażu, zresztą bardzo profesjonalnym, poszłam na przymiarki, które odbyły się bardzo sprawnie i po akceptacji reżysera zjawiłam się na planie. Wszystko szło bardzo sprawnie i szybko, bo trzeba też było wykorzystać światło słoneczne, które pomagało w nagrywaniu. Moja rola polegała na tym, że wchodzę do sklepu z koszykiem i idę zadowolona na zakupy. Myślę, że to wymarzona rola dla każdej kobiety, bo która z nas wchodzi naburmuszona do sklepu, na ogół jesteśmy zadowolone, prawda? – mówi z uśmiechem Lidia i dodaje – Wszystko trwało krótko i kręcone było bardzo sprawnie. Na koniec scen widzieliśmy nawet, jak to mniej więcej będzie wyglądać. 

Na Lidii zrobiło ogromne wrażenie to, jaką fachową opieką była otoczona i jak osoby odpowiedzialne za produkcję zadbały o wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły.

Jestem bardzo zadowolona z tego, że wzięłam udział w nagraniu tych spotów reklamowych. Podoba mi się pomysł całej kampanii reklamowej Biedronki, a podczas niedzielnego oglądania skoków narciarskich z córką i mężem, gdy nagle w przerwie zobaczyłam siebie w reklamie, to byłam mile zaskoczona! Jeszcze raz bardzo dziękuję, że mogłam wziąć udział w tej kampanii – dorzuca silver modelka.

Koncept kreatywny stworzyła agencja reklamowa Duda Polska. Spoty z nowej kampanii wyprodukował dom produkcyjny FLOTA FILMOWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiadał Wavemaker (GroupM/WPP).

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe