Silverki szczęśliwe z wiekiem

Jagoda Sieradzan, Barbara Lechoszest, Anna Greń-Iwan i Emilia Liberda z agencji Silver Models wzięły udział w spocie mBank o tytule „Szczęśliwi z wiekiem”. 3-minutowy materiał wideo ma na celu skonfrontowanie stereotypów dotyczących osób starszych, które panują wśród młodszych pokoleń, z rzeczywistością.

W spocie wystąpiły silver modelki, które pokazały młodym osobom, jak bardzo ich wyobrażenia są mylne. Kampania ma zachęcić widzów do zaplanowania swojej przyszłości, podkreślając wagę myślenia o emeryturze i zabezpieczeniu finansowym.

mBank przeprowadził badanie, które wykazało, że znaczna część polskich respondentów rzadko lub wcale nie myśli o przyszłości poza najbliższymi kilkoma latami. Kampania ma zmienić tę postawę, podkreślając wartość zapewnienia sobie komfortowej emerytury. Eksperyment przeprowadzony przez mBank polegał na konfrontacji oczekiwań młodych osób z doświadczeniami osób w wieku 60 i 70 lat. Starsi uczestnicy opowiadali o swoim obecnym życiu, które obejmuje większą ilość wolnego czasu, pasje i nowe relacje. To pomogło młodym zrozumieć, że przyszłość nie jest tak ponura, jak sobie wyobrażali, i że warto ją planować.

Kampania „Szczęśliwi z wiekiem” jest częścią trwających od dwóch lat działań mBanku mających na celu promowanie inwestycji i planowania finansowego. Bank chce obalić mit, że inwestowanie jest dostępne tylko dla bogatych osób lub tych posiadających wiedzę ekonomiczną. Tym samym zachęca do oszczędzania nawet małych kwot i korzystania z rozwiązań przygotowanych przez ekspertów z myślą o przyszłości.

W ramach kampanii stworzono 3-minutowy film, prezentujący wyniki eksperymentu. Hasłem przewodnim kampanii jest „Warto zaplanować przyszłość. W której nic nie musisz, a możesz”. Działania promocyjne będą prowadzone w kinach Helios i Multikino, w kanałach digitalowych oraz na platformach mBanku. W promocję kampanii zaangażowani są również influencerzy na Instagramie.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Grey, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, a produkcją filmu zajęła się Flota Filmowa pod reżyserią Marcina Filipowicza. Kampania rozpoczęła się 31 maja i potrwa kilka tygodni.

Anna Greń-Iwan / Silver Models, MBANK
Barbara Lechoszest / Silver Models, MBANK
Emilia Liberda / Silver Models, MBANK
Jagoda Sieradzan / Silver Models, MBANK

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe