Małgosia i Paweł wspierają szkoły!

Małgorzata Bielczyk oraz Paweł Lewandowski, silwerzy z agencji Silver Models, wystąpili w spocie promującym drugą edycję programu „Szkoły Pełne Talentów” sieci sklepów Lidl Polska. W barwnym i energetycznym spocie marki, Małgorzata Bielczyk wcieliła się w rolę kolorowej i pełnej pasji silverki, natomiast Paweł Lewandowski wystąpił jako nauczyciel kierunków ścisłych.

Reklama emanuje optymizmem, energią i pełna jest pasji, co idealnie oddaje ducha kampanii. Akcja „Szkoły Pełne Talentów” ma na celu wyposażenie polskich szkół w wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Lidl Polska wspólnie z ambasadorami akcji – Anną i Robertem Lewandowskimi – angażuje się w tę inicjatywę, wierząc, że mogą zmienić na lepsze warunki, w jakich rozwijają się dzieci. Aby wesprzeć akcję, klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery, Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole. Program oferuje 120 różnych nagród w 7 kategoriach, pozwalając szkołom wybrać to, czego najbardziej potrzebują. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując jednocześnie co najmniej 1 warzywo lub 1 owoc. Akcja trwa od 1 września do 5 listopada br. Lidl Polska przygotował także dodatkowe niespodzianki dla zarejestrowanych szkół, zachęcając do aktywnego uczestnictwa w programie. Pierwsze 10 placówek, które zbiorą ponad 1000 Talenciaków, otrzyma nagrodę specjalną od sieci.

Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, a za komunikację kreatywną – agencja GPD.

Małgorzata Bielczyk / Silver Models, Lidl
Paweł Lewandowski / Silver Models, Lidl

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe