Ania na weselu i w szoku

Anna Binkowska-Witosławska, reprezentująca agencję Silver Models, wspaniale zaprezentowała się w jednym z kluczowych spotów z serii „Pamięć motoryczna” dla marki OTOMOTO. Spot o nazwie „Tort” jest częścią kampanii skierowanej do młodych kierowców, zachęcającej do wymiany swoich pierwszych, niedoskonałych aut na pojazdy, które gwarantują większą przyjemność z jazdy i komfort posiadania.

Kampania została zrealizowana w ramach konkursu Papaya New Directors, który odbył się po raz dziesiąty, a reżyserem spotów jest utalentowany Wojciech Barczuk. Te trzy kreatywne spoty, w tym „Tort”, „Bajka” i „Klapa”, są efektem kreatywnego podejścia i zaangażowania zespołu Papaya Films.

OTOMOTO w swojej kampanii skoncentrowało się na humorystycznym podejściu do tematu, co miało przyciągnąć uwagę młodszych widzów. Ważnym aspektem przekazu jest podkreślenie znaczenia wyboru sprawnego samochodu, mającego istotny wpływ na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.

Anna Binkowska-Witosławska wyraźnie wniosła swój wkład w kampanię, prezentując się w sposób przekonujący i profesjonalny. Jej udział jest kolejnym dowodem na niezwykłą wartość podopiecznych agencji Silver Models, która specjalizuje się w reprezentowaniu aktorów reklamowych, modeli oraz influencerów z Generacji Silver.

Gratulujemy Ani udziału w spocie OTOMOTO, a wszystkich zachęcamy do jego obejrzenia!

Anna Binkowska-Witosławska / Silver Models, OTOMOTO
Anna Binkowska-Witosławska / Silver Models, OTOMOTO

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe