Urszula w Krainie Wędlin

Kampania marki własnej Kraina Wędlin dla Biedronki z Urszulą Issaieff z Silver Models wprowadza dojrzałe ciepło i bliskość w wątku rodzinnym, łącząc pokolenia wokół wspólnego smaku.

Urszula Issaieff z agencji Silver Models staje się sercem kampanii marki własnej sieci sklepów Biedronka – Kraina Wędlin. Skupiając się na różnorodności produktów, kampania kładzie nacisk na to, że każdy może znaleźć coś pysznego w ofercie. Urszula, reprezentując dojrzałe pokolenie, nadaje kampanii wyjątkowy charakter, wprowadzając do niej ciepło i osobisty akcent.

Serdecznie gratulujemy Urszuli Issaieff udziału w kampanii reklamowej Krainy Wędlin. Jej obecność doskonale wpisuje się w ideę kampanii, promując różnorodność i smakowitość produktów dostępnych w Biedronce. Efekty zobaczycie poniżej!

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe