Wegańskie niebo w gębie z Krowarzywa

Krowarzywa – zdrowy wegański fast food, który od 2013 roku podbija podniebienia mieszkańców Warszawy i turystów, zgłosił się do Silver Models z pomysłem zrealizowania kampanii na Dzień Babci.

Zadaniem agencji było zaproponowanie silver modelek do sesji zdjęciowej towarzyszącej komunikacji międzypokoleniowej kampanii. Oto, co wynikło z naszej współpracy.

Wegański mielony

Casting wygrała Basia. Jej zadaniem było odegrać babcię świętującą razem ze swoimi wnuczętami w wegańskiej knajpce, przy roślinnym „Mielonym Babci z Mizerią”. Atmosfera na planie była radosna i sympatyczna, co dobrze oddają zdjęcia. Basia świetnie czuła się z wybranej stylizacji, a niebieski beret spodobał się jej tak bardzo, że kupiła go po sesji i teraz jest jej ulubionym nakryciem głowy. Silver modelce smakowały też wegańskie burgery przygotowywane na miejscu ze świeżych, 100-procentowo roślinnych składników.

Razem po zdrowie

Sesja, której efekty można oglądać na profilu facebookowym Krowarzywa, Instagramie oraz w lokalach sieci, wpisała się w ideę wegańskiego stycznia. Veganuary (vegan + January) to kampania zapoczątkowana w 2014 roku przez brytyjską organizację pozarządową o tej samej nazwie. Co roku przystępuje do niej ponad pół miliona osób z całego świata. Jej celem jest promowanie wegańskiego jedzenia jako najlepszego dla środowiska, zwierząt i zdrowia ludzi.

W tym roku do kampanii #veganuary dołączyło również wielu silversów. „Wielu znajomych odwiedzających lokal przysyłało mi zdjęcia reklamy i chwaliło jej wygląd” – relacjonuje Basia, która jest bardzo zadowolona z udziału w tym projekcie.

Czytaj też: Kochasz coś robić? Dziel się tym!

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe