
Kampania z biżuterią taka, że OCH!
OCH! to sieć sklepów jubilerskich, która w swoich kolekcjach łączy klasyczne rozwiązania z nowoczesnym i intrygującym designem. Do udziału w tegorocznej kampanii świątecznej marka zaprosiła Radosława Olejniczaka. Efekty? Sami zobaczcie!
Przedświąteczny czas to okres, w którym wiele firm decyduje się na szeroką komunikację, w której pokazuje postacie w różnym wieku. W tym roku marka OCH! do swojej grudniowej kampanii zaprosiła Radosława Olejniczaka, ale nie tylko!
– Na planie OCH wystąpiłem, nie licząc innych fajnych ludzi, wraz moim labradorem. Ma na imię Bourbon. Jest totalnie szurnięty! Czasami jednak łatwiej zapanować nad psem niż nad własnymi emocjami – mówi Radek.
Radosław Olejniczak w tym roku oprócz kampanii świątecznej dla OCH! wystąpił również w spotach IKEA, o czym pisaliśmy w tekście: Silver? Pasuje do reklamy IKEA! oraz w działaniach marketingowych dla marki C&A – szczegóły w publikacji: Jola, Wanda i Radek dla C&A.
– Jestem tutaj od niespełna czterech miesięcy a biorę udział w trzeciej reklamie. Aż mi głupio, że ludzie musieli mnie namawiać. Kurczę, warto czasami spróbować czegoś nowego. Zajefajna przygoda! – dodaje.
Za realizację sesji do komunikacji świątecznej dla marki OCH! odpowiadała Anna Andriejewna, a jej efekty można je zobaczyć między innymi w mediach społecznościowych oraz na oficjalnej stronie internetowej och.pl.