Kampania z biżuterią taka, że OCH!

OCH! to sieć sklepów jubilerskich, która w swoich kolekcjach łączy klasyczne rozwiązania z nowoczesnym i intrygującym designem. Do udziału w tegorocznej kampanii świątecznej marka zaprosiła Radosława Olejniczaka. Efekty? Sami zobaczcie!

Przedświąteczny czas to okres, w którym wiele firm decyduje się na szeroką komunikację, w której pokazuje postacie w różnym wieku. W tym roku marka OCH! do swojej grudniowej kampanii zaprosiła Radosława Olejniczaka, ale nie tylko!

Na planie OCH wystąpiłem, nie licząc innych fajnych ludzi, wraz moim labradorem. Ma na imię Bourbon. Jest totalnie szurnięty! Czasami jednak łatwiej zapanować nad psem niż nad własnymi emocjami – mówi Radek.

Radosław Olejniczak w tym roku oprócz kampanii świątecznej dla OCH! wystąpił również w spotach IKEA, o czym pisaliśmy w tekście: Silver? Pasuje do reklamy IKEA! oraz w działaniach marketingowych dla marki C&A – szczegóły w publikacji: Jola, Wanda i Radek dla C&A.

Jestem tutaj od niespełna czterech miesięcy a biorę udział w trzeciej reklamie. Aż mi głupio, że ludzie musieli mnie namawiać. Kurczę, warto czasami spróbować czegoś nowego. Zajefajna przygoda! – dodaje.

Za realizację sesji do komunikacji świątecznej dla marki OCH! odpowiadała Anna Andriejewna, a jej efekty można je zobaczyć między innymi w mediach społecznościowych oraz na oficjalnej stronie internetowej och.pl.

Zobacz najnowsze wpisy na naszym blogu

Zobacz pozostałe